Napenergia Plusz
Program
NAPENERGIA PLUSZ PROGRAM
Csomagajánlataink
A fenti árak nem minősülnek ajánlatnak, tájékoztató jellegűek!
+3672 250 025
sales@siholding.hu
Ajánlatunk tartalmazza a pályázati előkészítést és a pályázati
managementet a folyamat elejétől a végéig!
Program a panelek és az energiatárolók együttes építésére
66%-os támogatottsággal!
Tapasztalt kivitelezőként regisztráltunk a programba, 2016 óta számos pályázaton vettünk részt
és több, mint 1300 befejezett kivitelezést tudhatunk magunk mögött (MFB, OFT, HET)!
CÉGÜNK MINDEN PÁLYÁZATI FELTÉTELNEK MEGFELELT, ÍGY AZ ELSŐK KÖZÖTT REGISZTRÁLHATTUNK A PROGRAMBA!
Regisztrált kivitelezői azonosítószámunk: K0519
Rövid összefoglaló lapozható formában:
Információs kisfilm a
NAPENERGIA PLUSZ PROGRAMRÓL
Pályázati feltételek
A pályázat maximum 66%-os intenzitású, kifejezetten kötetlen a támogatásban részesíthetők körét tekintve:
• Nem tartalmaz jövedelmi korlátot (sem legalacsonyabb, sem legmagasabb jövedelmi elvárás sincsen),
• Nem szükséges a háztartásba élő gyermek,
• Nem zárja ki a résztulajdonnal vagy haszonélvezeti joggal bíró pályázókat,
• Elfogadja a lakáscélú lízingszerződéssel rendelkező pályázók jelentkezését is!
• Nincsenek régiós megkötések,
• Egyszerre kell benyújtani és a sorrend dönt.
• A pályázat keretkimerülésig él,
• Kb. 15 ezer nyertesre lehet számítani!
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK
A támogatás célja
Új 75 milliárd forintos támogatási program indult, amely a háztartási tárolói kapacitások kiépítését segíti.
Az általános európai törekvés szerint a fosszilis energiahordozók arányát csökkentenünk kell és a villamos energia irányába kell eltolnunk az arányt. Ehhez áramot kell termelni, ami az egyetlen termék, amit rögtön el is kell használni, vagy a fel nem használt energiát el kell tudni tárolni.
Kedvező földrajzi adottságaink miatt olyan sok napenergiánk van, hogy tárolnunk kell!
Az energia tárolása
A jelenlegi bruttó elszámolási rendszer alapján
a legjobb, ha a napelemek által megtermelt energia nálunk marad!
Így érdemes már most tervezni a beruházásokat!
A program keretein belül maximum 6kW háztartási napelemek mellé legfeljebb egy 10kWh-ás tárolóegységet lehet telepíteni!
A folyamat első lépéseként a Pályázó megismerkedhet a kiírással. Felmerülő kérdéseire választ találhat a mellékelt GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) összefoglalónkban, vagy keressen minket email-en, telefonon a megadott elérhetőségeken, szívesen állunk rendelkezésére. Tisztázatlan kérdések esetén a kiíró hatóság állásfoglalását kérjük.
A személyes adatok megadása és a kért dokumentumok és fotók megküldése mellett három csomagajánlatból választhat.
A három csomag mindegyike megfelel a pályázati feltételeknek, árban, teljesítményben és garanciás időtartamukat tekintve viszont különböznek egymástól!
Az alábbi dokumentumokat, ill. nyilatkozatokat pedig célszerű december 15-étől, illetve a formanyomtatványok megjelenésekor összekészíteni, kitölteni, hogy a pályázat benyújtásának időpontjára már rendelkezésre álljanak. A formanyomtatványok megjelenésekor azokat kiküldjük Önnek!
Amire szükség van illetve nyilatkozni szükséges róla:
• Ügyfélkapu (pályázónak vagy meghatalmazottnak)
• Beruházással érintett lakóingatlan alapadatait (természetbeni cím, helyrajzi szám)
• Nyilatkozni: – adatkezelési tájékoztató elfogadása
– nyilatkozat az összeférhetetlenség fennállásáról vagy hiányáról
– beruházással érintett lakóingatlan tulajdoni lapja (papír alapú dokumentum szkennelt változata vagy e-hiteles, 30 napnál nem régebbi)
– tulajdonos(társ)i összevont nyilatkozat (amennyiben nem 1/1-es, hozzájáruló nyilatkozat szükséges)
– haszonélvező összevont nyilatkozata (amennyiben van haszonélvező, hozzájáruló nyilatkozat szükséges)
– lízingszerződés (emennyiben lízingszerződéssel rendelkezik az adott lakóingatlanra vonatkozóan, amely megegyezik az állandó lakóhelyével)
– lízingbeadó hozzájáruló nyilatkozata
– pályázó személyi okmányai (személyi igazolványa, lakcímkártya, adóigazolványa)
– meghatalmazás (amennyiben nem a pályázó ügyfélkapuján keresztül regisztrál, hanem egy általa meghatalmazott személy ügyfélkapuján keresztül)
– gondnoki nyilatkozat (amennyiben a pályázó gondnokság alatt áll)
– villanyszámla (előregisztrációs kérelem benyújtása előtti utolsó elszámolási időszakra vonatkozó)
– egyéb (bármilyen relevánsnak ítélt melléklet)
Szükséges jó minőségű fotók:
• Villamos mérőhely (teljes mérőhely, villanyóra közeli kép, megszakítók [biztosítékok] közeli kép)
• Csatlakozási pont (villamos elosztóláda [kismegszakítók] a villanyóránál vagy az ingatlanon belül)
• Rendelkezésre álló tetőfelületek
A kiválasztott csomag alapján megküldjük Önnek a pályázati minta szerződést, illetve árajánlatunkat, mely tartalmazza a kiválasztott csomagban található eszközök műszaki paramétereit, azoknak árait anyag- és munkadíj bontásban. Kérjük, hogy a megküldött ajánlatot alaposan ellenőrizze, mert ezt a dokumentumot a pályázati felületre fel kell majd tölteni, tehát kiemelten fontos, hogy az azon szereplő adatok a valóságnak megfeleljenek. Amennyiben úgy látja, hogy az adatok helyesek, úgy kérjük, hogy a szerződést és az ajánlatot aláírásával ellátva juttassa vissza részünkre az iroda@siholding email-címre.
Ezek után kollégáink a megküldött dokumentumokkal együtt a pályázati anyagot összeállítják, és összekészítve továbbítják a pályázók részére, hogy azt benyújthassák.
Utolsó lépésként az előregisztrációs kérelem benyújtása a feladat. Ezt a pályázó teszi meg, a pályázati felületen keresztül. A benyújtás menetéről tájékoztató anyagot küldünk ki, de telefonon keresztül is állunk szíves rendelkezésére, hogy segítsük a benyújtást!
Az előregisztrációs kérelem értékelését követően a Támogató dönt a támogatási kérelem elfogadásáról, hiánypótlási felhívás kiküldéséről vagy a támogatási kérelem elutasításáról, legkésőbb a támogatási kérelem kézhezvételét követő 15 munkanapon belül. A sikeres előregisztáció tényéről a Támogató a pályázati felületen keresztül értesíti a pályázót.
Pozitív elbírálás esetén megtörténhet a teljes pályázati anyag benyújtása, melynek már tartalmaznia kell az alábbiakat is:
• köztartozásmentes adózói minőségről szóló igazolást – 30 naptári napnál nem régebbi NAV-tól kikért példány
• csatlakozási kérelem benyújtásának igazolását
• vállalkozási szerződést
• engedélyek (pl. örökségvédelmi engedély)
• egyéb (Lehetőség van bármilyen, a támogatás megítélése szempontjából relevánsnak ítélt melléklet csatolására is.)
A fenti dokumentumokkal együtt cégünk összeállítja a teljes pályázati anyagot, majd összekészítve továbbítja a Pályázó részére. Pályázó a kiküldött anyagot a pályázati felületen keresztül benyújtja.
A támogatási kérelem pozitív elbírálása esetén a Támogató kiállítja a támogatási kérelem alapján a támogatói okiratot.
A pályázó a támogatói okirat közlése után – amennyiben a kézhezvételét követő 3. munkanapig elektronikus úton észrevételt nem tesz – a támogatói okirat hatálybalépésével kedvezményezettnek minősül.
A kivitelezés menetrendjéről az elnyert Támogatói Okirat kézhezvétele után részletes tájékoztatót küldünk.
Az önerő befizetésének
feltételeiről:
A csomagárakban megadott 34%-nyi önerőt két részletben szükséges majd biztosítania:
Első fizetési ütem: A pályázó sikeres előregisztrációja után az Önerő 20%-a.
Második ütem: A Támogatói Okirat megérkezésekor az Önerő 80%-a.
A támogatás igénybevétele eléggé összetett, és valóban megkövetel mind az ügyfelek, mind a kivitelezők részéről sok-sok fegyelmet, adminisztrációt. Végeredményként viszont mind azt gondoljuk, hogy komoly mértékben hozzájárul a lakóépületek megújuló energiaforrással történő ellátásához!
TOVÁBBI INFORMÁCIÓRA VAN SZÜKSÉGE?
MŰSZAKI KÉRDÉSE VAN?
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, és teljes körű tájékoztatást adunk!
+3672 250 025
sales@siholding.hu