Hibabejelentés, műszaki segítségnyújtás

Minden szolgáltatással, termékkel előfordulhatnak kisebb-nagyobb problémák.
Igyekszünk a hiba elhárításában a lehető leggyorsabban, a legjobb megoldást nyújtani!

Mi történik a hibabejelentést követően?
A hibajelentés leadását követően feldolgozzuk a bejelentést. Munkatársaink legfeljebb 1-5 munkanapon belül telefonon, vagy e-mailes formában megválaszolják kérdéseit, szükség esetén felveszik a kapcsolatot a hibás készülék gyártójával, forgalmazójával, és gondoskodnak a hiba elhárításáról.

Miben segíthetünk?

Kérjük, adja meg adatait, kollégáink keresni fogják! 

Inkább emailt küldene? Észrevételeit, bejelentését a muszaki.iroda@siholding.hu email-címen fogadjuk.

Kollégánk a központi:

+3672 250 025-ös

telefonszámról fogja keresni!